Натисніть тут, щоб використовувати наш вебсайт із додатковою підтримкою спеціальних можливостей, наприклад програмами зчитування з екрана
  • хлопчикиї
  • дівчата
  • немовля
  • жінки
  • чоловіки
  • бренди
  • спорт
  • дім
Закінчити розмову
Ви впевнені, що бажаєте завершити вашу розмову??

NEXTDIRECT

Поширені запитання

У наступному документі викладено поширені запитання для веб-сайту Next.
Поширені запитання правильні станом на

ЯК СТВОРИТИ ОБЛІКОВИЙ ЗАПИС?

Створити обліковий запис дуже просто, для цього натисніть «Мій обліковий запис» і виберіть «Нові клієнти», щоб ввести свої дані. Майте на увазі, що для реєстрації можна використовувати лише стандартні англійські символи.

Переконайтеся, що ваш обліковий запис зареєстровано на ваше власне ім'я, а адреса доставки відповідає платіжній адресі вашої кредитної або дебетової картки.

ВХІД У МІЙ ОБЛІКОВИЙ ЗАПИС

Будь ласка, натисніть «Мій обліковий запис», введіть свою адресу електронної пошти та пароль, які ви використовували під час створення свого облікового запису, і натисніть «Увійти зараз».

Забути пароль дуже просто. Якщо ви не можете згадати свій пароль, натисніть «Забули пароль?» і дотримуйтесь інструкцій.

Ми створимо для вас тимчасовий пароль, який буде відправлений на вашу зареєстровану електронну адресу.

Щоб зробити ваш пароль безпечнішим, виконайте наведені нижче дії.

  • Комбінуйте літери, цифри та символи
  • Використовуйте комбінації або символи, яких немає у словнику
  • Зробіть пароль довгим. Next дозволяє паролям бути довжиною 6-12 символів. Чим довший пароль, тим безпечнішим він буде
  • Використовуйте слова і фрази, які людям важко вгадати
  • Уникайте використання свого імені або дня народження
  • Не використовуйте послідовності цифр чи символи, що повторюються. Наприклад, "12345678" або "qwerty"
  • ОНОВЛЕННЯ МОЇХ ДАНИХ

    Ви можете змінити свою адресу, номер телефону та адресу електронної пошти у своєму обліковому записі, просто натиснувши "Мій обліковий запис", а потім "Редагувати свої дані".

    Переконайтеся, що ви змінили свої дані, якщо ви нещодавно переїхали, перш ніж робити замовлення.

    Оскільки ми швидко обробляємо замовлення, ми не можемо змінити вашу адресу після розміщення замовлення. Замовлення, зроблені до того, як ви оновите вашу адресу, будуть доставлені на адресу, вказану у вашому підтвердженні електронною поштою.

    Я ЗАБУВ СВІЙ ПАРОЛЬ

    Якщо ви не можете згадати свій пароль, натисніть «Забули пароль?» і дотримуйтесь інструкцій. Ми створимо для вас тимчасовий пароль, який буде відправлений на вашу зареєстровану електронну адресу.

    Якщо ви введете неправильно пароль 3 рази, вам буде запропоновано ввести унікальний код, показаний на вашому екрані, щоб продовжити.

    Зверніть увагу: якщо ви не робили жодних замовлень протягом останніх 12 місяців, вам потрібно буде зареєструвати новий обліковий запис. Зареєструватись можна "тут"

    ОНОВЛЕННЯ ПАРОЛЯ

    Як я можу змінити свій пароль?

    Увійдіть у "Свій обліковий запис" і натисніть на посилання "Скинути пароль".

    Ми створимо для вас тимчасовий пароль, який буде відправлений на вашу зареєстровану електронну адресу.

    ДОПОМОГА З МОЇМ ОБЛІКОВИМ ЗАПИСОМ

    Закриття мого облікового запису

    Нам дуже шкода, що ви хотіли б закрити свій обліковий запис. Будь ласка, переконайтеся, що ви отримали всі замовлення та будь-які неоплачені відшкодування, перш ніж зв'язатися з нами, щоб ми зробили це для вас.

    Я ХОЧУ ЗМІНИТИ МАРКЕТИНГОВУ ІНФОРМАЦІЮ, ЯКУ ОТРИМУЮ

    Якщо ви хочете змінити маркетингову інформацію, яку ви отримуєте від нас, просто увійдіть у "Свій обліковий запис", поставте/зніміть галочку біля "Параметри спілкування" та натисніть "Оновити".

    Ви також можете скасувати підписку внизу нещодавнього рекламного електронного листа. Просто натисніть на посилання "Віписатися" та виберіть "Скасувати підписку".

    Якщо ви скасуєте підписку на наші маркетингові електронні листи, ви не отримаєте інформацію про останні пропозиції, знижки та про те, коли буде наступний розпродаж на нашому веб-сайті.

    Оновлення наших записів може зайняти кілька днів, тому, будь ласка, не хвилюйтеся, якщо ви будете отримувати електронні листи протягом цього часу.

    РОЗМІЩЕННЯ ЗАМОВЛЕННЯ

    Ви повинні мати обліковий запис Next для розміщення замовлення. Якщо ви вже є клієнтом, ви можете ввести свою зареєстровану адресу електронної пошти та пароль для входу, перш ніж розміщувати замовлення.

    Щоб розмістити замовлення, натисніть на товар, виберіть розмір і натисніть "Додати у кошик". Якщо ви знаєте номер товару, ви можете ввести його в поле пошуку або скористатися нашою опцією "Quickshop". Ви також можете переглянути наші категорії за допомогою розкривніх меню у верхній частині сторінки.

    Після того, як ви закінчите робити покупки, просто виберіть "Перейти до оформлення замовлення" у своєму кошику.

    Якщо у вас немає облікового запису Next, не хвилюйтеся — ви можете створити його під час оформлення замовлення.

    Потім ви можете вибрати спосіб оплати та завершити замовлення.

    Ми надішлемо підтвердження електронною поштою на вашу зареєстровану електронну адресу, як тільки замовлення буде оброблено. Це може зайняти кілька годин. Не забудьте також перевірити папку небажаної пошти та спаму!

    ви хочете оформити замовлення по телефону, ми працюємо 24 години на добу. Зверніть увагу, що ми можемо приймати замовлення по телефону, лише якщо ви платите кредитною або дебетовою карткою. Платіжна адреса вашої кредитної або дебетової картки має збігатися з адресою доставки.

    ОФОРМЛЕННЯ ЗАМОВЛЕННЯ

    Я не можу оформити замовлення

    Якщо ви не можете перейти до оформлення замовлення, переконайтеся, що у вашому кошику немає "розпроданих" товарів. Просто видаліть їх, перш ніж оформлювати замовлення. Нам дуже шкода, що наразі ви не можете робити попереднє замовлення або резервувати товари.

    ЗМІНЕННЯ ЗАМОВЛЕННЯ

    Чи можу я змінити замовлення?

    Ми швидко обробляємо замовлення, щоб ваші товари прибули якомога швидше. Це означає, що ми не можемо змінювати ваше замовлення після того, як ви його оформите.

    Єдиний виняток із цього — якщо ви хочете скасувати товар, доставка якого затримується. Будь ласка, зв'яжіться з нами, і ми зможемо вам у цьому допомогти.

    Коли ви отримаєте замовлення, будь ласка, перевірте свої товари. Якщо ви все ще вважаєте, що вони вам не підходять, просто поверніть їх нам для повного відшкодування коштів, використовуючи бажаний метод. Майте на увазі, що поштові витрати повинні бути оплачені відправником і не будуть відшкодовані Next.

    ЗБЕРЕЖЕННЯ ЗМІСТА МОГО КОШИКА

    Ви можете зберегти товари в своєму кошику за допомогою кнопки "Зберегти на потім". Ця функція є ексклюзивною для товарів за повною ціною. Функція "Зберегти на потім" недоступна в періоди розпродажів.

    ПРОМОКОДИ

    Час від часу ми відправляємо клієнтам промокоди. Щоб отримати знижку, просто введіть код у поле «Промокод» під час оформлення замовлення. Код складається з суміші букв і цифр.

    Якщо промокод не працює, переконайтеся, що його введено правильно. Усі промокоди потрібно вводити великими літерами точно так, як вони відображаються у вашій брошурі, промокартці або електронному листі. Акційна знижка буде застосована безпосередньо перед оплатою.

    Усі умови та терміни дії будь-яких поточних акцій можна знайти в наших "Правилах та умовах".

    ЧИ МОЖУ Я ПОБАЧИТИ СВОЇ ПОПЕРЕДНІ ЗАМОВЛЕННЯ?

    На жаль, у вашому обліковому записі неможливо переглянути історію замовлень. Просто перевірте електронний лист із підтвердженням замовлення. Тут будуть вказані всі товари, які ви замовили, і очікувана дата доставки.

    Якщо ви не отримали електронного листа з підтвердженням протягом 24 годин після розміщення замовлення, але з вас стягнули плату, повідомте нам про це, і ми зможемо перевірити це для вас.

    ДОПОМОГА ІЗ ЗАМОВЛЕННЯМ

    Чи було оброблено моє замовлення?

    Якщо ви не впевнені, чи було оброблено ваше замовлення, перевірте, чи отримали ви електронний лист із підтвердженням замовлення від нас. Лист повинен надійти, як тільки ви оформите замовлення. Якщо ви не отримали електронного листа з підтвердженням через годину, повідомте нам про це, і ми перевіримо це для вас.

    МОГО ТОВАРУ НЕМАЄ В НАЯВНОСТІ

    Якщо очікується додаткове постачання товару, у спадному меню буде вказана приблизна дата, наприклад "Замовити зараз для доставки через 1-2 тижні".

    Замість цього ви також можете перевірити наші останні новинки.

    ЧИ МОЖУ Я ЗАМОВИТИ КАТАЛОГ АБО БРОШУРУ?

    Нам дуже шкода, але замовити каталог або брошуру не є можливим. Ви можете ознакйомитися з нашим широким асортиментом товарів онлайн.

    Час від часу ми надсилаємо маркетингову інформацію, тому, будь ласка, переконайтеся, що ви підписалися, щоб отримати її, перейшовши до розділу "Мій обліковий запис".

    ЯКІ СПОСОБИ ОПЛАТИ Я МОЖУ ВИКОРИСТОВУВАТИ?

    Клієнти Privatbank та Monobank: зверніть увагу на те, що ваш банк може стягувати різноманітні комісії за обмін валют на додаток до загальної вартості замовлення. Ми працюємо над тим, щоб вирішити це питання якомога швидше.

    Ви можете використовувати будь-який тип оплати, зазначений нижче:

    Visa/Visa Electron, Mastercard, American Express та Apple Pay

    Ми дуже серйозно ставимося до вашої безпеки та інвестували в новітні технології, які шифрують інформацію, коли вона надсилається нам.

    Кредитні та дебетові картки повинні бути зареєстровані за адресою облікового запису. Дані картки перевіряються третьою стороною, а товари надсилаються після отримання дозволу. Також переконайтеся, що ваша платіжна картка налаштована емітентом вашої картки для міжнародних розрахунків.

    На жаль, ми не можемо приймати платежі з картки, термін дії якої закінчується, протягом п'яти днів з моменту розміщення замовлення, або платежі з передплачених карток.

    Подарункові картки, придбані у Великій Британії, не можна використовувати на міжнародному рівні.

    ЧИ МОЖУ Я ОПЛАТИТИ ЗАМОВЛЕННЯ ПОДАРУНКОВОЮ КАРТКОЮ?

    На жаль, оплачувати подарунковою карткою онлайн неможливо. Подарункові картки можна придбати та використовувати лише у Великій Британії.

    ДОПОМОГА ЗІ ЗБЕРЕЖЕНИМИ КАРТКАМИ

    Я хочу оновити свої збережені картки

    Просто перейдіть до розділу "Мій обліковий запис" і виберіть опцію "Керування збереженими картками". Виберіть картку, яку ви хочете оновити, і ви побачите екран "Редагувати картку".


    Видалення збереженої картки

    Просто перейдіть до розділу "Мій обліковий запис" і виберіть опцію "Керування збереженими картками". Виберіть картку, яку хочете видалити, і виберіть опцію "Видалити картку". Вона буде негайно видалена з вашого облікового запису.

    ДОПОМОГА З ПЛАТЕЖАМИ

    Я не можу здійснити платіж

    Деякі банки вимагають подальших перевірок безпеки, перш ніж дозволити обробку платежу карткою. Якщо оплату вашою карткою було відхилено під час оформлення замовлення, зверніться безпосередньо до свого банку, який зможе надати вам подальшу допомогу проконсультувати. Також переконайтеся, що ваша платіжна картка налаштована емітентом вашої картки для міжнародних розрахунків.


    Чи пройшов мій платіж?

    Перевірте, чи отримали ви електронний лист із підтвердженням замовлення від нас. Лист повинен надійти, як тільки ви оформите замовлення. Якщо ви не отримали електронного листа з підтвердженням через годину, повідомте нам про це, і ми перевіримо статус вашего платежу.

    КЛЮЧОВА ІНФОРМАЦІЯ ПРО ДОСТАВКУ

    Через конфлікт, що триває в Україні, ми наразі не можемо доставити замовлення Next у низку регіонів по всій країні. Будь ласка, натисніть "тут" для отримання більш детальної інформації.

    Доставка додому

    У нас чудові новини! Доставка на даний момент безкоштовна для всіх замовлень від 720 UAH. Замовлення до 720 UAH будуть тарифікуватися за ціною 110 UAH за доставку одного замовлення.

    Ваше замовлення буде доставлено компанією Meest. За звичайних умов ваше замовлення буде доставлено протягом 8 робочих днів. Терміни виконання доставки будуть підтверджені під час оформлення замовлення.

    Будь ласка, будьте готові до того, що доставка може зайняти на кілька днів довше під час українських свят, національних свят Великої Британії, вихідних та періодів розпродажів.


    Чи будуть з мене стягуватися митні збори?

    Залежно від вартості вашого замовлення та вашої країни проживання, з вас можуть стягуватися митні або імпортні збори, коли ваша посилка прибуде до вашої країни. Як зазначено в наших "Правилах та умовах", ці збори повинні сплачуватися клієнтом і вони не покриваються Next.

    Оскільки ці збори встановлюються вашою країною та відрізняються в залежності від замовлення, ми не можемо передбачити, якими вони можуть бути. Для отримання додаткової інформації, будь ласка, зв'яжіться з місцевим митним відомством перед оформленням замовлення.

    Ви несете відповідальність за забезпечення того, щоб будь-яка продукція, яку ви замовляєте, відповідала правилам імпорту держави та федерального уряду.

    Інформація про доставку у період розпродажу

    У періоди розпродажів, будь ласка, очікуйте, що ваша доставка може зайняти 14-21 день*. Дата вашої доставки буде підтверджена під час замовлення.

    * Залежно від наявності акцій, наявності кур'єра та місця розташування кур'єра/магазину. Діють винятки, дивіться повні правила та умови.

    ВІДСТЕЖЕННЯ МОГО ЗАМОВЛЕННЯ

    Хочете дізнатися поточний статус ваших замовлень і повернених товарів? Просто увійдіть у "Мій обліковий запис" і натисніть на "Мої замовлення", щоб побачити останню інформацію про відстеження вашої посилки. Як тільки ваше замовлення буде в дорозі, ви отримаєте номер відстеження електронною поштою. Щоб відстежити свою посилку, натисніть на посилання в електронному листі, і ви будете перенаправлені на веб-сайт кур'єра. Якщо ви не можете знайти електронний лист для відстеження, переконайтеся, що ви перевірили папку зі спамом і небажаною поштою.

    У МЕНЕ ПРОБЛЕМА З ДОСТАВКОЮ

    Я не отримав(-ла) замовлення

    Просто перевірте онлайн-відстеження вашої посилки, увійшовши в "Мій обліковий запис" і натисніть на "Мої замовлення". Крім того, ви також можете натиснути на посилання у електронному листі від нас. Якщо вказано, що посилка була доставлена, але ви нічого не отримали, будь ласка, повідомте нам про це, і ми зможемо вам допомогти.


    У моїй посилці відсутній певний товар

    Якщо у вашій посилці відсутній певний товар, він може затримуватися. У цьому випадку він буде відправлений окремою посилкою, як тільки ми отримаємо подальший запас на складі. Будь ласка, перевірте електронний лист із підтвердженням замовлення, оскільки на затриманих товарах повинна бути позначена очікувана дата доставки.

    Іноді товар може бути відправлений окремо з іншого складу. Якщо товар відсутній у вашій посилці, будь ласка, перевірте накладну на доставку або вкладиш посилки, оскільки вам повинні повідомити, чи буде відправлено товар пізніше. Крім того, будь ласка, перевірте, чи отримали ви другий номер для відстеження електронною поштою, оскільки це означає, що друга посилка була відправлена.

    Якщо ви отримали пошкоджену посилку, будь ласка, перевірте, чи всі замовлені вами товари знаходяться всередині. Якщо будь-який товар відсутній або пошкоджений, зв'яжіться з нами якомога швидше, щоб ми могли вам допомогти.

    Я отримав неправильний товар

    Нам дуже шкода, якщо ви отримали неправильний товар або він не відповідає опису. Будь ласка, зв'яжіться з нами якомога швидше, щоб ми могли допомогти вам.

    ТОВАРИ З ДЕФЕКТАМИ

    Я отримав товар з дефектом

    Нам дуже шкода, що ви отримали товар з дефектом. Якщо товар має візуальний дефект при отриманні, будь ласка, зв'яжіться з нами з деталями дефекту перед поверненням, щоб ми могли порадити вам, що робити.

    У моєму товарі виник дефект

    Нам дуже шкода, що у вашому товарі з'явився дефект при його використанні. Будь ласка, зв'яжіться з нами якомога швидше з деталями дефекту перед поверненням, щоб ми могли порадити вам, що робити.

    КЛЮЧОВА ІНФОРМАЦІЯ ПРО ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ

    Як повернути товар?

    Не зовсім задоволені або замовили неправильний розмір/колір? Ви можете повернути будь-які неношені товари (в первісному стані) протягом 28 днів з моменту отримання замовлення для повного повернення коштів такими службами, як Ukrposhta, Nova Poshta, або кур'єрською компанією експрес-доставки Meest Express, використовуючи етикетку для повернення на правій стороні вашої накладної на відправлення. Також косметику, туалетні приналежності, певні прикраси і предмети з захисною пломбою можна повернути тільки за наявності дефекту.


    Усі товари, що підлягають поверненню, слід надсилати за адресою:

    Якщо Ви хочете повернути товар(и) у поштовому відділенні Укрпошти:

    79000, г. Львов, ул.Словацкого, дом 1, A/Я NEXT

    Вартість повернення: від 25 грн

    Якщо Ви хочете повернути товар(и) у відділенні Нової Пошти:

    Город Львов, улица Угорская, дом 22, отделение Новой Почты №3. Номер телефона +380504301430

    Вартість повернення: від 40 грн

    Якщо Ви хочете повернути товар(и) кур'єрською службою Meest Express:

    Виклик кур'єра за телефонами: +38 (067) 432 7 707 або +38 (050) 432 7 707

    Зворотна адреса: ул. Зеленая, 147, г. Львов, 79035, Украина

    ВОЗВРАТ NEXT, телефон получателя +38 (067) 670 2 303

    Фіксована вартість повернення: 45 грн


    Наш процес повернення простий. Просто скористайтеся приміткою для повернення у своїй посилці та виконайте наведені нижче дії:

  • Виберіть код причини для товарів, які ви повертаєте.
  • Відірвіть заповнену примітку для повернення, виберіть найбільш зручний спосіб повернення та помістіть всередину посилки з товаром (товарами), який ви повертаєте (це дійсно важливо, оскільки ми не можемо здійснити повернення коштів без нього).
  • Зніміть етикетку зі зворотною адресою та приклейте її до зовнішньої сторони посилки, переконавшись, що першочергову етикетку більше неможна побачити.
  • Поверніть посилку, використовуючи обраний вами спосіб повернення. Майте на увазі, що ми не пропонуємо безкоштовне повернення. Поштові витрати оплачуються відправником і Next не будет повертати ці кошти. Ви не можете повернути товар, придбаний онлайн, до магазину Next.
  • Зберігайте підтвердження повернення, поки не отримаєте підтвердження, що вам повернули гроші. Ви отримаєте відшкодування протягом 14 днів з дати відправлення таким способом оплати, який ви використовували для оформлення замовлення.
  • Якщо у вас більше немає примітки для повернення, зв'яжіться з нами, щоб ми могли вам допомогти.

    Товари, не повернуті відповідно до вищезазначеної політики, не підлягають поверненню, можуть бути відшкодовані за останньою/поточною ціною продажу або можуть бути утримані Next.

    Якщо ви вирішили повернути свою посилку іншим способом, вам потрібно повернути її на нашу адресу у Великій Британії:

    NEXT PO BOX 1124

    BRADFORD

    BD4 6AU

    ENGLAND

    Кошти за товари, які були повернуті до Великобританії, будуть відшкодовані протягом 28 днів за допомогою того способу оплати, який Ви використовували при оформленні замовлення.

    ЧИ СПЛАЧУЮ Я ВАРТІСТЬ ПОВЕРНЕННЯ?

    Так, наразі ми не пропонуємо безкоштовного повернення. Поштові витрати повинні бути сплачені відправником і Next не буде повертати ці кошти.

    ЧИ МОЖУ Я ОБМІНЯТИ ТОВАР

    На жаль, ми не пропонуємо послугу обміну. Однак ви можете просто повернути нам будь-які товари, що вам не підходять, для повного відшкодування коштів відповідно до нашої "Політики повернення" та розмістити нове замовлення на потрібні товари.

    ІНФОРМАЦІЯ ПРО ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ

    Коли я отримаю відшкодування коштів?

    Ваші кошти будуть повернуті автоматично за допомогою способа оплати, який використовувався для замовлення. Для повернення коштів, будь ласка, зачекайте 28 днів плюс додатковий час, вказаний у таблиці нижче (залежить від способу оплати).

    Спосіб оплати

    Часові рамки повернення коштів

    Кредитна/дебетова картка

    5 робочих днів

    Paypal

    3 робочих дні

    Afterpay

    5 робочих днів

    Klarna

    5 робочих днів

    Apple Pay

    7 робочих днів

    Pay24

    5 робочих днів

    Ideal

    5 робочих днів

    UCS

    5 робочих днів

    Yandex

    5 робочих днів

    Післяплата

    7 робочих днів

    Коли кошти за товар будуть повернуті, ви отримаєте електронний лист із підтвердженням. Якщо ви здійснили оплату карткою, будь ласка, переконайтеся, що ви перевірили виписку з банківського рахунку з дати замовлення, оскільки ваше відшкодування може бути показано під датою замовлення. Якщо ви здійснили оплату за допомогою іншого способу оплати, зверніться до постачальника платежів/емітента, щоб знайти своє відшкодування.

    ДОПОМОГА З ПОВЕРНЕННЯМИ

    Я втратив(-ла) примітку для повернення

    Не хвилюйтеся, якщо у вас більше немає примітки для повернення або етикетки, які знаходилися у вашій посилці, ми можемо надіслати вам нові електронною поштою. Ви повинні повернути товари разом із приміткою для повернення, щоб уникнути проблем із обробкою відшкодування.

    ІНФОРМАЦІЯ ЩОДО ЗВ'ЯЗКУ З НАМИ

    Якщо у вас є запитання, ми готові допомогти миттєво через чат. Будь ласка, натисніть на посилання нижче, щоб розпочати.


    Зателефонуйте нам


    Ми готові вам допомогти, але вам, можливо, доведеться почекати кілька хвилин, поки ми вас з'єднаємо.

    Спілкуйтеся з нами в чаті


    Ми тут і готові спілкуватися в чаті

    Надішліть нам електронного листа


    Ви можете надіслати нам електронного листа, але може знадобитися кілька днів, перш ніж ми зв'яжемося з вами.


    У мене є скарга

    Якщо ви не задоволені якимось із наших продуктів або якоюсь із наших послуг, ми хочемо почути ваш відгук.

    Ми завжди хочемо виправити ситуацію, тому, будь ласка, зв'яжіться з нами, використовуючи наведені нижче методи:

    Напишіть нам електронного листа на International_Complaints@nextdirect.com

    Будь ласка, вкажіть своє ім'я, адресу та контактний номер телефону, щоб ми могли зв'язатися з вами якомога швидше.

    ПЕРЕЙТИ ДО ПРАВИЛ ТА УМОВ

    Правила та умови

    Підтвердити зміну країни

    Ви впевнені, що хочете залишити цей сайт?

    Якщо ви залишите цей сайт
    ви втратите кошик та його вміст.

    Скасувати

    Нещодавно переглянуто

    Завантаження...

    Немає нещодавно переглянутих товарів для показу. Товари з'являтимуться тут після їх перегляду. Потім ви можете вибрати зображення, щоб знову переглянути товари.

    На жаль, щось пішло не так! Будь ласка, спробуйте ще раз